Har du en god historie?
Så brug pressen som medspiller

Fortæl din nyhed. Også via pressen.

Indrømmet: Nyhedshavet er stort, og mange gode budskaber synker til bunds.

De sociale medier er stærke og vigtige kanaler, når du skal fortælle din historie. Men de rammer ikke nødvendigvis alle dem, du gerne vil i kontakt med. Derfor er pressen stadig et vigtigt redskab, når din gode historie skal ud.

Men pressen er ikke en entydig størrelse. Der findes både lokale og landsdækkende mediehuse, fag-medier og ugeaviser, trykte og elektroniske medier - og hvilke skal du vælge?

Her kan jeg hjælpe. Jeg har 16 års erfaring som nyhedsjournalist og kender rytmen og overvejelserne på en travl redaktion. Derfor kan jeg hjælpe dig med at vælge den rigtige modtager, det rigtige tidspunkt og den rigtige vinkel.
Din virksomhed er nemlig fyldt med gode historier. Det handler om at finde og fortælle dem - også til pressen, når det er relevant.
Gi'r du en kop kaffe og et uforpligtende møde? Så finder vi den første, gode historie i fællesskab. 

“Den bærende kraft i kommunikationen”

Teksten var helt præcis - og forståelsen spot on.

Søren Tinggård, vognmand og direktør
“Vedkommende, ærlig, troværdig”

Han skabte en rød tråd gennem alle 25 historier, så kampagnens budskab stod helt skarpt.

Cæcilie Vildbrad Kristensen, kommunikationskonsulent
“Vi har fuld tillid til hans arbejde”

Effektivt og helt i virksomhedens ånd

Torben Teglgaard Adamsen, ingeniør og beregner
“Forståelig, letlæselig, velformuleret”

... jeg er endnu ikke blevet skuffet.

Klaus Bruun, direktør
“Vi gør os altid umage…”

... en fornøjelse at arbejde sammen med...

Per Gren, partner
bubble