Har du en god historie?
Så brug pressen som medspiller

Fortæl din nyhed. Også via pressen.

Indrømmet: Nyhedshavet er stort, og mange gode budskaber synker til bunds.

De sociale medier er stærke og vigtige kanaler, når du skal fortælle din historie. Men de rammer ikke nødvendigvis alle dem, du gerne vil i kontakt med. Derfor er pressen stadig et vigtigt redskab, når din gode historie skal ud.

Men pressen er ikke en entydig størrelse. Der findes både lokale og landsdækkende mediehuse, fag-medier og ugeaviser, trykte og elektroniske medier - og hvilke skal du vælge?

Her kan jeg hjælpe. Jeg har 16 års erfaring som nyhedsjournalist og kender rytmen og overvejelserne på en travl redaktion. Derfor kan jeg hjælpe dig med at vælge den rigtige modtager, det rigtige tidspunkt og den rigtige vinkel.
Din virksomhed er nemlig fyldt med gode historier. Det handler om at finde og fortælle dem - også til pressen, når det er relevant.
Gi'r du en kop kaffe og et uforpligtende møde? Så finder vi den første, gode historie i fællesskab. 

“Rolig og imødekommende personlighed”

Alle gik hjem med ny inspiration og nye vinkler.

Michael Rosenhøj Pedersen, direktør
“Stor indsigt og samarbejdsevne”

Per har til hver en tid løst opgaverne selvstændigt, fleksibelt og effektivt.

Mette Hedegaard Jørgensen, centerchef
“Særdeles god opmærksomhed og respons”

... forstår vores forretning ...

Torben Hallstrup, COO
“Gode tips, stærke analyser”

Per er meget stærk i analysefasen til at udvikle ideer og ikke mindst sætte de rette krøller på de tekster, vi skal bruge.

Peter Bang Fasting Bauer, partner
“Vedkommende, ærlig, troværdig”

Han skabte en rød tråd gennem alle 25 historier, så kampagnens budskab stod helt skarpt.

Cæcilie Vildbrad Kristensen, kommunikationskonsulent
bubblemedia