Har du en god historie?
Så brug pressen som medspiller

Fortæl din nyhed. Også via pressen.

Indrømmet: Nyhedshavet er stort, og mange gode budskaber synker til bunds.

De sociale medier er stærke og vigtige kanaler, når du skal fortælle din historie. Men de rammer ikke nødvendigvis alle dem, du gerne vil i kontakt med. Derfor er pressen stadig et vigtigt redskab, når din gode historie skal ud.

Men pressen er ikke en entydig størrelse. Der findes både lokale og landsdækkende mediehuse, fag-medier og ugeaviser, trykte og elektroniske medier - og hvilke skal du vælge?

Her kan jeg hjælpe. Jeg har 16 års erfaring som nyhedsjournalist og kender rytmen og overvejelserne på en travl redaktion. Derfor kan jeg hjælpe dig med at vælge den rigtige modtager, det rigtige tidspunkt og den rigtige vinkel.
Din virksomhed er nemlig fyldt med gode historier. Det handler om at finde og fortælle dem - også til pressen, når det er relevant.
Gi'r du en kop kaffe og et uforpligtende møde? Så finder vi den første, gode historie i fællesskab. 

“Velskrevne og informative tekster”

... god til at lytte og fange vores budskab ...

Morten Primdal, CEO
“Vedkommende, ærlig, troværdig”

Han skabte en rød tråd gennem alle 25 historier, så kampagnens budskab stod helt skarpt.

Cæcilie Vildbrad Kristensen, kommunikationskonsulent
“Det bliver forhåbentlig ikke sidste gang...”

Seriøst - men på ingen måde kedeligt

Gitte Lykke, indehaver
“Altid en god kemi med vores kunder”

Vi får tilfredse kunder ud af vores samarbejde.

Inge Toft Pedersen, projektleder
bubblemedia