Det er okay ikke at vide alting.
Bare du kender nogen, der gør

Gode råd er pengene værd

Gode råd er uundværlige. Især når de kommer fra en professionel.

Det er ikke nok at ville kommunikere. Du skal også vælge - hvordan, hvornår, hvor meget og til hvem.

Det kan være svært. Heldigvis behøver du ikke vide alt selv.
Jeg kan hjælpe dig med rådgivning og sparring, så dit budskab rammer de rigtige på den rigtige måde. I fællesskab laver vi en strategi, der svarer til dine behov - om du skal markedsføre et nyt produkt, om du skal kommunikere forandringer til dine medarbejdere eller om du vil brande dine værdier lidt stærkere.

Den rigtige kommunikation er ikke kun vigtig, når vinklen er positiv - den er mindst lige så vigtig, når der er en krise, der skal håndteres. 

Du kan nemlig ikke lade være med at kommunikere. Derfor skal du vælge den retning, der giver det bedste resultat.

“Vedkommende, ærlig, troværdig”

Han skabte en rød tråd gennem alle 25 historier, så kampagnens budskab stod helt skarpt.

Cæcilie Vildbrad Kristensen, kommunikationskonsulent
“En klar anbefaling herfra”

Vores budskab fik god og bred omtale over hele landet.

Dennis G. Hansen, salgschef
“Velskrevne og informative tekster”

... god til at lytte og fange vores budskab ...

Morten Primdal, CEO
“Konstruktiv dialog og gode professionelle indspark”

... rigtig god til at lytte ...

Daniel B. Mortensen, partner, Rathmann & Mortensen Revision
“Tungt stof bliver mere læseligt”

... arbejder altid gennemført og struktureret.

Søren Merrild Bie, partner
bubblemedia