Skriv dig ind i hjertet hos dine kunder. Så husker de dig

Bliv hørt. Bliv forstået. Bliv husket. 

Verden mangler ikke budskaber. Derfor gælder det om at blive hørt, når du fortæller noget. Ikke af alle. Men af de rigtige.

Al god kommunikation handler om modtageren og om at komme i dialog med dem, du vil tale til. Derfor skal de forstå dig - første gang. Ellers er det ikke dialog, men monolog - og det kan du ikke leve af (med mindre du er standup-komiker).

Den rigtige kommunikation på det rigtige tidspunkt og på den rigtige platform kan være en direkte vej ind i dine kunders hjerte. Jo bedre de hører, forstår og husker dig, jo stærkere bliver din relation til dem.

Her har du brug for den rigtige historie; fortalt præcist og professionelt. Det kan jeg hjælpe dig med. Uanset om det er på en hjemmeside, i et nyhedsbrev, en brochure, et kundemagasin eller en kundecase - eller noget helt andet. Værktøjerne kan være forskellige. Det afgørende er det skarpe budskab og den stærke forbindelse til modtageren.

Bliv hørt og bliv husket. Kontakt mig - så mødes vi over en uforpligtende kop kaffe.

“En værdsat samarbejdspartner”

Kritisk, konstruktiv, kreativ...

Finn Jernø Pedersen, Brand Manager
“Det bliver forhåbentlig ikke sidste gang...”

Seriøst - men på ingen måde kedeligt

Gitte Lykke, indehaver
“Fleksibel, kreativ, professionel”

... meget velskrevet artikel med en spændende vinkling.

Pernille Rathenburg-Frandsen - event / markedsføring / SoMe
“Går langt for at komme i mål”

... vilje til at tænke ud af boksen...

Claus Holm Christensen, havnedirektør
“Konstruktiv dialog og gode professionelle indspark”

... rigtig god til at lytte ...

Daniel B. Mortensen, partner, Rathmann & Mortensen Revision
bubblemedia