Mærk din egen kommunikation.
Leg med den.
Form den.

WordShop

Vil du selv mærke din kommunikation? Rode lidt rundt med din grundlæggende historie? Sætte ansigt og baggrund på din modtagere, så du forstår dem? Lege med ordene, indtil de giver ny mening?

Med en WordShop sætter vi fokus på de ord, du bruger. De ord, du ikke skal bruge. Den sammenhæng, dine ord fungerer bedst i. Den modstand, dit budskab kan støde på.

Formålet er ikke at gøre dig til ekspert på få timer. Men jeg kan gøre dig og dine kolleger mere bevidste om, hvad der virker, hvad der ikke virker - og hvordan det kan bruges i hverdagen.

Vil du med ind i WordShoppen? Så kontakt mig - så finder vi en dag til i fællesskab at finpudse din historie. 

“Fleksibel, kreativ, professionel”

... meget velskrevet artikel med en spændende vinkling.

Pernille Rathenburg-Frandsen - event / markedsføring / SoMe
“Vi har fuld tillid til hans arbejde”

Effektivt og helt i virksomhedens ånd

Torben Teglgaard Adamsen, ingeniør og beregner
“Vedkommende, ærlig, troværdig”

Han skabte en rød tråd gennem alle 25 historier, så kampagnens budskab stod helt skarpt.

Cæcilie Vildbrad Kristensen, kommunikationskonsulent
“Tungt stof bliver mere læseligt”

... arbejder altid gennemført og struktureret.

Søren Merrild Bie, partner
“Den bærende kraft i kommunikationen”

Teksten var helt præcis - og forståelsen spot on.

Søren Tinggård, vognmand og direktør
bubblemedia